Ahad, 26 September 2010

Tangki Air Utama Pecah Di Pangsapuri Larkin Indah

Penduduk Pangsapuri Larkin Indah Bertindak Menguruskan Sendiri Di Atas Masalah Tangki Air Pecah.


Keadaan Amat Mengeciwakan Penduduk.Lobang Besar Dari Panel Di Bawah Tangki Air Yang PecahSiapa Yang Harus Bertanggung Jawab Bantuan Air Sementara Dari SAJ Kepada Penduduk



Kesan Retak Kelihatan Pada Tangki Kedua
Retak Semakin Membesar

3 ulasan:

  1. Siapa yang harus dipersalahkan dan bertanggung jawab di atas pekara seperti ini. Berbagai bagai masalah yang timbul dan yang dihadapi penduduk. Ke manakah hala Suara Mereka ?

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum...
    En Iman maafkan saya .saya sekadar ingin meminta bantuan pendapat dan nasihat. Setelah membaca blog encik mengenai masalah apartment larkin indah.Rakan sekerja saya ingin menjual apartment ini.Berkaitan masalah yang telah saya baca di blog encik iman....pada pendapat en, patut ke/berbaloi ke saya beli atau pun satu kerugian kerana masalah yg akan timbul kemudian hari . Harap en sudi memberi pandangan
    Sekian terima kasih - Hazel-

    BalasPadam
  3. Hingga ini masih belum ada sesiapa yang bertanggung jawab, Pihak penduduk terpaksa mengeluarkan modal sendiri untuk kerja kerja membaik pulih, walaupun sedemikian masih ada tanda tanda akan berlaku kerosakan pada tangki tersebut. lif yang rosak masih belum dibaiki.

    walaubagaimanapun apartment ini mempunyai kelebihanya tersendiri, kerana terletak dipusat perantaraan bandar Johor Bahru.

    BalasPadam